Verhalen over je medewerkers
Wie zijn de gezichten achter jouw organisatie? Welke persoonlijke ontwikkelkansen krijgen zij? En wat waarderen ze aan de sfeer bij je bedrijf? Met eerlijke, authentieke medewerkersverhalen trek je nieuwe talenten aan. Want blije, betrokken mensen zijn de beste reclame. Potentiële talenten kijken ongetwijfeld naar wat jij te bieden hebt. Maar gevoel en menselijkheid geven uiteindelijk de doorslag.
Dit gevoel deel je in medewerkersverhalen. Teksten waarin je de ambassadeurs van je organisatie een podium geeft. En waarmee jij laat zien wat jouw organisatie ‘eigen’ maakt.
Van interview tot medewerkersverhaal
Medewerkersverhalen deel je het liefst al vóórdat je nieuwe talenten nodig hebt. Hoe? Ik interview jouw mensen en schrijf de verhalen. Zoals dit verhaal over een interim-professional bij kWh People en dit verhaal voor As you were.
Op het moment dat je een vacature uitzet, weten je potentiële collega’s precies waarom ze bij jouw organisatie willen werken.

Veelgestelde vragen
Wat wil je graag weten?
Moet een tekstschrijver kennis hebben van mijn vakgebied?
Goede vraag! Dat hoeft niet. Ik duik in jouw vakgebied en doelgroep én stel je tientallen vragen. Zo verzamel ik alle informatie en kennis die nodig is om jouw teksten te schrijven. Als tekstschrijver kijk ik met een frisse, objectieve blik naar jouw thema’s, waardoor ik complexe informatie eenvoudiger kan uitleggen.
Wat kost het schrijven van een medewerkersverhaal?
De prijs hangt af van jouw doelen en wensen. Die stem ik graag eerst met je af. Na ons gesprek maak ik voor jou een voorstel op maat. Zo weten we allebei waar we aan toe zijn, wel zo fijn.
Voor welke sectoren werk of werkte je?
De afgelopen zes jaar werkte ik vooral voor organisaties in de zakelijke branche en publieke sector. Denk aan facilitaire dienstverleners, hogescholen, integrale kindcentra, zorgorganisaties en de internetsector. En ik schreef voor magazines en ondernemers met een eigen bedrijf. Natuurlijk sta ik ook open voor andere sectoren.